söndag 20 februari 2011

Cupcakes


Den här veckan har det varit Röros Martnan på Röros där jag är och har praktik så då gjorde jag dessa cupcakes till min moster eftersom det är där jag bor nu och dels för att det var ett tag sen jag dekorerade någonting :P

Cupcakesen är med smakerna:
choklad med mjölchokladfrosting
choklad med vitchokladfrosting
citron med mjölkchoklad frosting
och citron med vitchokladfrosting

Hade svårt att få till något fint mönster när jag spritsade eftersom min tyll som jag använde var så liten.
Därför måste jag köpa mig en större tyll som är bättre att spritsa cupcakes med, någon som vet någon bra?

4 kommentarer:

  1. Hej, Vad fina tårtor och cupcakes du gör!Jag är bosatt på Irland men jag är Svensk och har stuga i Hede. Jag såg en affisch om din blogg på ett fik. Jag bakar också själv och jag delar en blogg med en kompis från skolan. Skulle vara kul om du tittade på den.Och till svar på din fråga om tyllen till cupcakes so tror jag att jag använder en ca. 10mm-14mm. Hoppas att jag hjälpte något.

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket! Vad roligt!
    Tack så mycket för hjälpen! :)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bakverk du och din kompis gör! :)

    SvaraRadera